środa, 14 kwietnia 2010

Trudno to nazwac

naprawde, nie wiem jak taka kartke nazwac. Chyba poprostu, urodzinowa tylko troche inna.
Takich kartek troche zrobilam, ale premiera takiej kartki odbyla sie na forum pergaminart.pl w grudniu 2009 roku. Wtedy jeszcze duzo wymyslalam kartek bo z pergaminem jakos nie moglismy sie polubic.To przyszlo z czasem, a wiec robilam takie tam inne aby brac czynny udzial na forum.
Tam zrobilam tez kursik, ach to wielkie slowo, to prosta kartka.

Jak widac na zdjeciu, kartonik zginamy na pol, jednak z takim brzegiem, nazywam to ksiazkowym, okolo 0,5 cm. Wycinam kolko z foli, troche grubszej takiej jak do rzutnikow, na dole wycinam taki waski prostokacik a na gorze "cypelek" i ten przechodzi w wyciety otworek kartki. Mozna jeszcze zewnatrz i wewnatrz dekorowac jak sie chce i czym sie chce.
Mysle ze calkiem niezle bedzie tez sie scrapkowo prezentowac i chyba cos w tym kierunku tez zrobie. Narazie "mecze sie" nad kartka ze schodami, troche okien juz mamy, teraz czas na schody.

10 komentarzy:

  1. śliczna, bardzo delikatna i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie brawa za pomysłowość, ja mogę tylko ukłonić się nisko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo są wdzięczne te Twoje karteczki z kółeczkiem :D Bardzo jestem ciekawa, jak też wykombinujesz taką na scrapkowo, bo faktycznie może być ciekawie. A druga rzecz, która mnie interesuje to to, dlaczego ten grzbiet musi być taki gruby - czy nie musi?

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu, nie musi, ale to co jest na koleczku, u mnie najczesciej 3 d, potrzebuje miejsce po zamknieciu i jak grzebiet bedzie cienki to kartka bedzie taka zdeformowana, robiac nawet motyw pergaminowy zrobilam taki grzbiet. Rozumiesz co mam na mysli? Stawiajac to koleczko ladniej sie tez taka kartka prezentuje. Probowalam na normalnie zginanej i nie podobalo mi sie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo nietypowa, ładna niezwykła

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaaa!!! Już rozumiem, faktycznie, nie pomyślałam, u mnie wszystko płaskie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł i wykonanie genialne! Bardzo mi się podoba ta kartka, jestem pod dużym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna! Ciekawa jestem czym jeszcze mnie zaskoczysz, bo pomysły masz świetne, a wykonanie to już mistrzostwo!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł i piękne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowity pomysł na kartkę.
    i genialne wykonanie!
    ile tu zawsze jest ciekawych rzeczy do pooglądania!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa