czwartek, 15 kwietnia 2010

Transparentna folia i stickersy



Nie potrzebnie tylko "wsadzilam" tego ptaszka papierowego,( w koleczku) ale dopiero pozniej pomyslalm o ptaszkach stickersowych. Ja do 3d uzywam czarnych poduszeczek ( wyglada wtedy motyw bardziej estetycznie), jedyna wada tych czarnych jest taka, ze sa bardzo silne i trudno pozniej oderwac warstwy jedna od drugiej.

Transparentna kartka, stickersy i calkiem niezly efekt. Ptaszki, motylek sa tylko tulowiem przyklejone, skrzydelka tak sobie " fruwaja."

o tu lepiej widac. Ale zdjecia robic nie jest latwo, swiatlo sie odbija i taki efekt.

6 komentarzy:

  1. Świetna wiosenna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy na żywo nie widziałam kartki wykonanej tą techniką, bardzo podobają mi się motywy kwiatowe, motylek, zresztą wszystko mi się podoba:)dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna kolejna kartka, a ja tu nie nadążam z komentowaniem tych postów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ta kartka, taka już prawdziwie wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa